Kekejaman Manusia Terhadap Haiwan - VIDEO ewwwhh..!!

Discussion in 'Sembang Umum' started by aurora ice, Mar 20, 2010.

Share This Page

  1. aurora ice

    Senior

    Joined:
    Dec 22, 2008
    Messages:
    2,204
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    38
    Ratings:
    +2 / 0 / -0
    Salam..

    Hari ni, saya saja nak share 1 video kekejaman manusia terhadap binatang.

    Serius sgt kejam..

    Apakah hal ini juga terjadi di negara kita..?

    Lihat video di sini,
    http://www.chooseveg.com/animal-cruelty.asp
     
  2. Ads Master

    Ratings:
    +0 / 0 / -0
     
  3. Loading...


  4. KMZack

    Senior

    Joined:
    Oct 9, 2007
    Messages:
    3,900
    Likes Received:
    6
    Trophy Points:
    38
    Ratings:
    +6 / 0 / -0
    adesh dah akhir zaman macam-macam jadik...kat ngera kita rasa ade jugak yg DBKL bunuh binatang hari tuh...

    p/s:site tuh PR4 ade ke tmpt letak backlink hehehehe
     
  5. aurora ice

    Senior

    Joined:
    Dec 22, 2008
    Messages:
    2,204
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    38
    Ratings:
    +2 / 0 / -0
    PR4..? huhu..
    sempat lg usha nk main seo eak. huhu..

    tu la.. mmg kejam. dbkl ada bunuh binatang..?
    ada video tak bro..?
     
  6. taqi5007

    Newbie

    Joined:
    Feb 3, 2009
    Messages:
    480
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    entah la..makin hari, makin banyak kekejaman.. dieorg sebenarnya ambil mudah je tanpa pk org lain pon..
     
  7. aurora ice

    Senior

    Joined:
    Dec 22, 2008
    Messages:
    2,204
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    38
    Ratings:
    +2 / 0 / -0
    adui.. harap2 kt malaysia tkde la mcm ni..
    kita makan kan bnda2 cmtu..
     
  8. sally

    Newbie

    Joined:
    Aug 26, 2009
    Messages:
    2,655
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    Ishhh....kejamnya binatang diperlakukan begitu. Tak patut sangat dan tak berperikemanusiaan lansung. harap2 kat Malaysia tak delah cam tu



    [​IMG]


    [​IMG]
     
  9. shahnas2u

    Newbie

    Joined:
    Aug 15, 2009
    Messages:
    715
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    sedih giler...
     
  10. Kayrol Anwar

    Senior

    Joined:
    Jan 25, 2010
    Messages:
    3,232
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    38
    Gender:
    Male
    Ratings:
    +7 / 1 / -0
    ish ngeri la..seram sejuk badan
     
  11. GoMonsta

    Newbie

    Joined:
    Nov 6, 2009
    Messages:
    1,848
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    ngeri betol.....!!!
     
  12. hapizi84

    Newbie

    Joined:
    Feb 8, 2009
    Messages:
    1,120
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    Kesian kat binatang yg xberdosa..huhu
     
  13. aurora ice

    Senior

    Joined:
    Dec 22, 2008
    Messages:
    2,204
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    38
    Ratings:
    +2 / 0 / -0
    ades.. sy baru je ternampak ada 1 website tu, tnjuk ada benda menggelikan dalam air susu soya drinho.

    apa la org2 yg tak bertanggung jawab mcm ni. nak duit je tau.

    mcm2 hal lah sekarang ni..
     
  14. Kayrol Anwar

    Senior

    Joined:
    Jan 25, 2010
    Messages:
    3,232
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    38
    Gender:
    Male
    Ratings:
    +7 / 1 / -0
    ksian lumbu 2...kena potong tanduk dan kena siksa...masyaallah kejam!!
     
  15. shahnas2u

    Newbie

    Joined:
    Aug 15, 2009
    Messages:
    715
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    drinho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????????

    sial!!!!!!!!!!!!!! aku baru jer minom ....

    biar btuL nie?????????????????????
     
  16. shahnas2u

    Newbie

    Joined:
    Aug 15, 2009
    Messages:
    715
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    patot lah soya drinho tu aku minom jadi mabuk3 nk muntah
     
  17. krolbiz

    Newbie

    Joined:
    Sep 22, 2008
    Messages:
    1,600
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    Hati kering tol diorang nih...!
     
  18. naim1000000

    Newbie

    Joined:
    Nov 24, 2009
    Messages:
    52
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +0 / 0 / -0


    ko bg je website tu...aku nk tau gak.
     
  19. shahnas2u

    Newbie

    Joined:
    Aug 15, 2009
    Messages:
    715
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    mati laah aku,,..

    drinho?? aduhhhhhhhhhhhhh
     

ibeli4u

Share This Page