Kejam: Rogol, Bunuh, Gantung Di Pokok

Discussion in 'Sembang Umum' started by johari, Mar 25, 2009.

By johari on Mar 25, 2009 at 10:42 AM
  1. johari

    Super Senior

    Joined:
    Jan 13, 2008
    Messages:
    901
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    18
    Ratings:
    +1 / 0 / -0
  2. Loading...


Tags: this article has not been tagged

Share This Page

Comments

Discussion in 'Sembang Umum' started by johari, Mar 25, 2009.

    1. ajisaziz
      ajisaziz
      manusia bertopeng b*#@!
    2. newz
      newz
      kena kasi hkuman yg berat....hmm...kerat xxxx si perogol tuh...
    3. wsbucks
      wsbucks
      mgkin hukuman sebat 1000x n kerat xxx and gantung atas
      pokok kelapa
    4. baloot
      baloot
      kejam btul...
      kes tak puas ati ngan pompuan tu kot..
      takpun ngorat tak dapat, pastu nak lepaskan geram...
      teruk betul manusia zaman sekarang...
    5. Hafiz Wasa
      Hafiz Wasa
      mesti frontal lobe diorang da rosak nie...sebab tu perangai cam haiwan..
    6. ikirdz
      ikirdz
      eiii menakutkan.... kot yer pun jgn la sampai tahap mcm tu... xde perikemanusiaan langsung....
    7. khairilz
      khairilz
      hye ikirdz tukar avatar ke?hehe..
      sekali dengan olskool

      sape la rogol perempuan tu,
      entah2 orang indonesia kot atau bangladesh
      selalunya mereka ni la perogol bersiri
      mesti lawa perempuan tu, kalau tak dia tak rogol plak :)
    8. kanak-kanak
      kanak-kanak
      sungguh tidak berperi-peri...
    9. ikirdz
      ikirdz
      pic tadi tu baru lps abis phimpunan ari polis.. opsss

      yer la kot, msti pempuan tu lawa, kalau tak xkan la jadi mcm tu.. tapi aku ter dgr jgak la citer tak tau la betul ke tak, pempuan ni bkemungkinan tidak dirogol....
      tggu dan lihat hasil siasatan yg dijalankan berdasarkan laporan post mortem nnti..
    10. Zairi Zaidi
      Zairi Zaidi
      mungkin bukan orang kita
      kalau bangla, putih ke bangla???
      tak tau pulak
    11. Imabiz
      Imabiz
      baru dgr pasal pensyarah tut.. skrg ade yang lebih kejam lagi... idup perempuan sekarang nie mmg tak terjamin dah... subhanallah... wallahuaklam...
    12. hafz4n
      hafz4n
      menakutkan je..
    13. zyan
      zyan
      kepada perempuan... hati-hati lah yer .. jangan keluar bersendirian dikala malam hari atau di tempat sunyi.. yang ada awek tu pulak jaga dia elok2 ;)
    14. newz
      newz
      kpada org pompuan jgn jalan sorang2...klau jlan ngan kwan pompuan pon skurang2 kenalah jlan ramai2...jgn jalan tmpt2 sunyi walaupun terdesak takut2 nanti terjerat plak...hu3
    15. jiwapeniaga83
      jiwapeniaga83
    16. newz
      newz
      hari ni ke klmarin..rsanya kelmarin..hari ni berita ada lelaki mengandung...ha3..apa nk jd
    17. budihacker
      budihacker
      eiiii dasyat nyer......
    18. budihacker
    19. Syedz
      Syedz
      waaa..kejam btol,

      dah rogol tu dah ar, ni bunuh, dah bunuh siap gantung lagi..apa la dosa pompuan tuh sampai kena camtu skali...

    Share This Page

Share This Page