Kenaikan Imbuhan JUSA!

Discussion in 'Sembang Umum' started by nosema_bombycis, Jul 4, 2008.

Thread Status:
Sila login terlebih dahulu jika ingin melihat maklumbalas post sepenuhnya.
  1. nosema_bombycis

    nosema_bombycis New Member

    Joined:
    Jun 13, 2008
    Messages:
    11
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    Aku dah tak paham dah apa yang terjadi kepada kerajaan kiter sekarang ini. Makin lama makin teruk.

    Pada tanggal 23 Jun 2008, pekeliling keluar yang menyatakan bahawa kadar imbuhan kaki tangan gred khas dan elaun bagi jawatan gred khas naik mendadak. Kalau nak lihat pekeliling tu klik kat sini --> Surat Pekeliling Perkhidmatan | Jabatan Perkhidmatan Awam Malaysia

    Kiter tak habis lagi menderita pasai minyak, tetiba dia naikkan elaun orang yang dah memang kaya. Korang bayangkan!

    Kiter ni dah naik motor dah kesana kemari untuk p keja dan sebagainya sebab nak jimat kos minyak. Tapi diorang tak pandang pon. Kalau nak tau JUSA tu Jawatan Utama Sektor Awam yang terdiri dari pada golongan berpendapatan puluh2 ribu. Keta, minyak, rumah, tol free... Pastu naikkan elaun meraka. Gila ka pa...

    Kalau korang ada sesuatu nak kongsi or komen, silakan. Aku pun kaki tangan kerajaan jugak Gred 41 tapi tak tertanggung menahan seksa minyak ni. Kalau gred yang rendah macam mana pulak.

    Bak kata Nabil (LAWAK KING) "Lu pikir la sendiri".
     
Thread Status:
Sila login terlebih dahulu jika ingin melihat maklumbalas post sepenuhnya.

Share This Page