Page 1 of 8 12345 ... LastLast
Results 1 to 10 of 73
  1. #1
    WC Premium whitelim's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    546
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default penyakit berkaitan makhluk halus YANG LAZIM TERJADI DALAM KALANGAN MASYARAKAT kita



    Setelah membuat penelitian dan kajian, saya mendapati bahawa terdapat beberapa penyakit dan masalah yang lazim didengari terjadi dalam kalangan masyarakat Malaysia.

    Masalah Lazim #1 - Gangguan Jin
    Jin berkenan atau suka mengganggu. Jin itu sendiri berkenan atau hanya ingin membuat kacau lalu masuk ke dalam diri seseorang. Lazimnya terjadi kepada sesiapa yang lemah semangat dan tidak mempunyai pendinding diri.

    Apakah simtomnya??


    Masalah Lazim #2 - Sihir
    Dilakukan oleh tukang sihir. Jin diarahkan oleh Tukang Sihir untuk merasuk atau masuk ke dalam diri seseorang atau rumahtangga. Biasanya ia berpunca dari sifat hasad dengki, membalas dendam dan sebagainya.

    Apakah simtomnya??

    Masalah Lazim #3- Saka.
    Warisan atau tinggalan keturunan. Warisan daripada anggota keluarga terdahulu yang meninggal dunia ataupun sudah diberitahu awal untuk ia (Jin) pergi kepada seseorang setelah tuannya meninggal dunia. Juga boleh terjadi apabila seseorang telah disihir atau terkena gangguan jin lalu meninggal dunia, maka jin tersebut berpindah kepada anak atau cucu mangsa pula.(keturunan).

    Apakah simtomnya?? mahukah anda tahu apakah simtom-simtomnya kalau anda terkena gangguan jin,terkena sihir atau SAKA????

    Kemungkinan besar simtom-simtom berkenaan ada pada diri anda.

    Ramai diantara masyarakat Islam di Malaysia telah SYIRIK kepada Allah kerana meminta bantuan daripada bomoh atau dukun yang tidak menuruti cara Islam. Mereka bukan hanya tidak sembuh daripada penyakit yang dihadapi, malahan boleh mendatangkan syirik kepada ALLAH.
    <a href="http://www.vodahost.com/partner/idevaffiliate.php?id=6576_1_3_9" target="_blank">Free Website Builder - You will love it!</a>

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Posts
    Many
     

  3. #2
    Normal Member
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    140
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Default

    setahu saya kalau kena saka kita kan jadi selalu letih. tapi tengok pada jenis saka jugak.

  4. #3
    WC Premium Imabiz's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    http://www.pakarbuatblog.com
    Posts
    13,497
    Thanks
    220
    Thanked 330 Times in 221 Posts

    Default

    meracau la pelagi.. histeria... badan kurus tapi makan byk...

  5. #4
    Active Member zakeri's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    University of Washington Seattle
    Posts
    4,831
    Thanks
    247
    Thanked 134 Times in 92 Posts

    Default hikhihihihihihi

    Quote Originally Posted by imabiz View Post
    meracau la pelagi.. histeria... badan kurus tapi makan byk...
    terasa siot pakcik
    kurus tapi kuat makan...


  6. #5
    WC Premium whitelim's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    546
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Saya perturunkan simtom-simtomnya dah cuba renung adakah anda ADA simtom-simtom ini dan kalau ada kena kena ambil tindakan cepat :

    Masalah Lazim #1 - Gangguan Jin

    Simptom-simptom yang mungkin berlaku:

    1.Histeria.
    2.Merasuk (tidak sedarkan diri) semasa di hutan atau di tempat-tempat tertentu.
    3.Rasa rendah diri
    4.Ketakutan.
    5.Tidak dapat menumpukan pada kerja yang dilakukan.
    6.Diganggu semasa beribadah.
    7.Terdengar bisikan.

    Masalah Lazim #2 - Sihir

    Simptom-simptom yang mungkin berlaku:

    1.Lebam pada badan.
    2.Kesan gigitan pada badan.
    3.Tidak boleh bangun untuk bekerja dan melakukan aktiviti harian.
    4.Rasa rendah diri dan tiada keyakinan diri.
    5.Premis perniagaan tiba-tiba tidak mendapat pelanggan.
    6.Ternampak bayangan objek di dalam rumah.
    7.Diganggu semasa beribadah.
    8.Hubungan didalam keluarga menjadi dingin dan hambar.
    9.Terkena pelbagai penyakit kronik seperti kanser dan lain-lain.

    Cepat-cepat berubat kalau ada simtom-simtom ini.
    Last edited by whitelim; 08-07-2009 at 04:27 AM.
    <a href="http://www.vodahost.com/partner/idevaffiliate.php?id=6576_1_3_9" target="_blank">Free Website Builder - You will love it!</a>

  7. #6
    WC Premium julius's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Kuching, Sarawak
    Posts
    729
    Thanks
    0
    Thanked 21 Times in 14 Posts

    Default

    Ada juga simptom yg kita anggap disebabkan gangguan makhluk hakus atau buatan org, tapi ia sebenarnya penyakit psikatrik (penyakit mental)...saya pernah lihat satu dokumentari ttg semua ini...
    [HOT!!] 10 Ebook PLR Dalam BM PERCUMA Jika...KLIK SINI!

    [TERBAIK!!] Cara Mudah Berniaga Di Internet...KLIK SINI!!

    [AUTORESPONDER PERCUMA] Labur sekali...guna seumur hidup! KLIK SINI!!

  8. #7
    WC Premium whitelim's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    546
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by julius View Post
    Ada juga simptom yg kita anggap disebabkan gangguan makhluk hakus atau buatan org, tapi ia sebenarnya penyakit psikatrik (penyakit mental)...saya pernah lihat satu dokumentari ttg semua ini...
    Bolih beritahu apa dukumen tu?

    Bolihlah juga syer pengalaman kalau ada kena simtom...

    Atau nak tanya apa-apa soalaan berkena sihir ini, saya sila menjawapnya.
    <a href="http://www.vodahost.com/partner/idevaffiliate.php?id=6576_1_3_9" target="_blank">Free Website Builder - You will love it!</a>

  9. #8
    Active Member Apeh's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Seoul
    Posts
    1,247
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Talking

    tanda kena sihir ... aku igt ada 6 semua'nya.Aku tgk kt Al-Kuliyyah TV3 ..

    1- Selalu bermimpi jatuh dari tmpt yg tinggi
    2- Selalu skit dalam perut .. jumpa doktor.xde apa2 ..
    3- tak igt
    4- "
    5- "
    6 -"

    hehe .. igt 2 jer ..
    No One Couldn't Stop Me Except MYSELF!!

    ----------------------


    .
    .
    .

  10. #9
    Active Member ajisaziz's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Depan Laptop
    Posts
    1,370
    Thanks
    4
    Thanked 6 Times in 4 Posts

    Default

    blom kena blom tau
    amalkan pendinding diri dan keluarga

  11. #10
    Active Member hapizi84's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    shah alam
    Posts
    1,123
    Thanks
    18
    Thanked 10 Times in 9 Posts

    Default

    bagi yang kena gangguan jin,simptom lainnya:

    a) Lepas asar,badan rasa mcm nak demam
    b) Rasa ada benda bergerak2 dlm badan
    c) Takut nak tgk cermin
    d) Rasa berdebar2 dan gelisah.

    Sebelum ni aku pernah kena gangguan jin ni,sampai skang still berubat kat Darul Syifa..

Page 1 of 8 12345 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •