Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Active Member bertong's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Mukah
    Posts
    3,372
    Thanks
    41
    Thanked 111 Times in 86 Posts

    Default tapak tangan dan tapak kaki sentiasa berpeluh



    Salamun alaik semua warga wc..

    saya mengalami tapak tangan n tapak kaki berpeluh...
    ada sapa sapa dalam ni yang seumpama ngan saya ka..
    mari kongsi pengalaman anda untuk megatasi masalah tersebut..
    tadi p klinik tanya ka MA dia kata..normal..ye ke tu..
    mari kawan kawan yang ada masalah camni kat wc ni..kita shere pengalaman..
    Cabaran affialiate hadiah rm50k suda bermula sila register untuk membolehkan diri anda turut serta dalam pertandingan ini -----> CABARAN AFFIALIATE HADIAH 50K

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Location
    Advertising world
    Posts
    Many
     

  3. #2
    Active Member abutalib's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Melaka - KL- Perlis
    Posts
    4,048
    Thanks
    470
    Thanked 171 Times in 137 Posts

    Default

    Saya pun pernah jadi macam ni

    tapi lama-kelamaan ianya akan

    hilang sedikit demi sedikit

  4. #3
    HyperActive Member Syedz's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Shah Alam, Selangor, Bandaraya Anggerik "Mai Secawan"
    Posts
    5,206
    Thanks
    164
    Thanked 139 Times in 96 Posts

    Default

    saya xmengalaminya,
    tapi kawan saya ada yg mengalaminya..
    biasanya berkait rapat ngan faktor genetik..
    ianya tak berjangkit..
    mungkin ada faktor keturunan..

  5. #4
    WC Premium faizal.ahmad's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Kuala Lumpur
    Posts
    257
    Thanks
    20
    Thanked 14 Times in 10 Posts

    Default

    Saya pernah tgk Oprah Winfrey Show psl problem nie. Masalah timbul bila berpeluh secara keterlaluan sehinggakan nak jabat tangan pun segan sbb tapak tangan terlalu banyak peluh. Puncanya kerana kelenjar peluh terlalu aktif dan pengambilan ubat boleh mengawalnya. Jika tidak, pembedahan kecil perlu dilakukan pada kelenjar peluh tersebut.

    Sekadar berkongsi info betulkan jika saya salah

  6. #5
    WC Premium Kayrol Anwar's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Ejawatan.com - Jawatan Kosong Terkini Setiap Hari
    Posts
    2,609
    Thanks
    32
    Thanked 234 Times in 149 Posts

    Default

    Boss saya dan pembantu Boss saya cakap orang yg mengalami masalah peluh ni suka beronani betul ke?

  7. #6
    WC Premium faizal.ahmad's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Kuala Lumpur
    Posts
    257
    Thanks
    20
    Thanked 14 Times in 10 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by MrKhan View Post
    Boss saya dan pembantu Boss saya cakap orang yg mengalami masalah peluh ni suka beronani betul ke?
    Tak tau la pula sejauh mn kebenarannya.

  8. #7
    Active Member bertong's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Mukah
    Posts
    3,372
    Thanks
    41
    Thanked 111 Times in 86 Posts

    Default

    oit...cam tu kaa..tapi aku ni tak suka perkara cam tu..
    Cabaran affialiate hadiah rm50k suda bermula sila register untuk membolehkan diri anda turut serta dalam pertandingan ini -----> CABARAN AFFIALIATE HADIAH 50K

Similar Threads

  1. Tapak pernigaan di Stesen Bas Express
    By abangchik in forum Sembang Umum
    Replies: 1
    Last Post: 11-23-2010, 12:29 PM
  2. Mana nak rawat Sakit di Tapak Kaki-heel spurs
    By alan in forum Ada Sesiapa Yang Tahu...
    Replies: 11
    Last Post: 05-30-2010, 01:21 PM
  3. Syurga terletak di bawah tapak kaki ibu
    By asyrafazmin in forum Motivasi & Inspirasi
    Replies: 5
    Last Post: 02-16-2010, 04:19 PM
  4. Tapak perniagaan online mudah
    By berrybunchdotbiz in forum Perniagaan Internet
    Replies: 1
    Last Post: 11-02-2009, 02:28 PM
  5. Tapak Perniagaan Di Langkawi
    By leila22 in forum Sembang Umum
    Replies: 0
    Last Post: 01-20-2007, 10:31 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •