PDA

View Full Version : Apa pandangan anda tentang AHB (amanah hartanah berhat)untung ker?????



ayap
06-08-2011, 05:47 AM
ada sesiapa yang pro dlm selok belok nie tak,nak mintak pandangan dan nasihat dari yang pakar.

kaneshiro
06-22-2011, 09:38 AM
AHB ni kalau boleh buat loan macam ASB ok lah, kalau setakat duit sendiri nak melabur dalam ni rasanya tak berbaloi kot. Banyak lagi instrumen lain boleh beri pulangan menarik daripada AHB>

jad
06-22-2011, 09:59 AM
AHB tu bukankah Amanah Hartanah Bumiputera?.Dengar cerita dah habis langgan 1 billion.Dividen pun anggaran 6 % lebih.

ayap
06-27-2011, 07:01 AM
AHB tu bukankah Amanah Hartanah Bumiputera?.Dengar cerita dah habis langgan 1 billion.Dividen pun anggaran 6 % lebih.

jadi mcm mana ek ok ka xk nie???untuk jangja masa panjang mcm mana ek?

saifuls
06-28-2011, 08:55 AM
AHB tu bukankah Amanah Hartanah Bumiputera?.Dengar cerita dah habis langgan 1 billion.Dividen pun anggaran 6 % lebih.

kalau 6%.. ASB bagi lagi tinggi. my 1sen.

bertong
06-28-2011, 10:46 AM
ahb cam asb kaa..kalo cam asb aram kan..??

mfm84
06-30-2011, 10:09 AM
x de yang nk jawab ke soklan TT ni?

nk tau gak sape2 ade maklumat pasal ahb?

ayap
07-02-2011, 07:39 AM
ada xk yang pro pasal ahb nie ek?

http://bolamalaysiakini.blogspot.com

firdaushidres
08-12-2011, 11:01 AM
ada sape2 yg berpengalaman ngn ahb ni x?

aiman27
04-12-2012, 03:49 PM
pulangan AHB mengikut rekod sejak ditubuhkan adalah 3.25% utk tempoh 6 bulan. div AHB akan dikredit terus dlm no akaun. untung tu untung lar tp lebih baik ASB lg compare AHB. namun utk support pemilikan hartanah bumiputera di bandar2 besar melaui AHB kira ok lah